Als B.V. eigenaar dient u als ondernemer rekening te houden met een aantal extra administratie verplichtingen. Het opstellen van uw jaarrekening conform wet- en regelgeving, het deponeren van uw jaarrekening, het houden van uw vergadering ten behoeve van de aandeelhouders, salarisadministratie inclusief bijbehorende maandelijkse aangifte loonheffingen en uiteraard niet te vergeten de fiscale verplichting voor de vennootschapsbelasting. In de basis behoud u uiteraard ook de standaardplicht ten behoeve van de aangifte omzetbelasting per kwartaal en de jaarlijkse aangifte inkomstenbelasting.

Als ondernemer is dit uiteraard een flink tijdrovend proces en is het van cruciaal belang dat hier nauwkeurig en tijdig aan voldaan wordt. Bij ARD Finance ontzorgen wij u als ondernemer graag zodat u zich volledig op uw bedrijfsvoering kunt blijven focussen. Transparant en vakkundig is hoe wij te werk gaan zodat er uiteraard geen vraagtekens zullen ontstaan over uw fiscale zaken.

Met betrekking tot onze pakketten zijn andere tarieven van toepassing voor B.V.’s. Neemt u gerust vandaag nog contact op voor een vrijblijvend adviesgesprek met één van onze adviseurs of voor een scherpe offerte op maat met betrekking tot onze dienstverlening.